وسیله سریع حل کردن یک مشکل با چرخ و فلک چشم دبی این است
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 10
  • بازديد ديروز : 41
  • آي پي امروز : 7
  • آي پي ديروز : 16
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 163
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 11,398
  • كل بازديدها : 43,087
  • ای پی شما : 3.144.161.116
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 101
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

حدود 40 رستوران با امکانات لوکس و انواع منوی غذایی بین المللی در این مرکز خرید واقع می باشند و از جمله دیگر تفریحات این مکان می توان به هایپر مارکت کافور و سینما چند بعدی واکس اشاره کرد. ضمنا شما میتوانید به صورت رایگان داخل فروشگاه دبی مال نمای بیرونی این آکواریوم شگفت انگیز و زیبا را در سه طبقه ببنید! لازم به ذکر است تمامی تمهیدات لازم پزشکی در صورت ضرورت، مهیا می باشد. از جمله کالایی هایی که به راحت می توانید در این مجموعه مشاهده کنید می توان به پوشاک، جواهر، وسایل ورزشی، لوازم الکترونیکی و شیرین و سوغاتی های منحصر به فرد دبی اشاره کرد. برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید. شیخ محمدبنراشدآلمکتوم، معاون رییس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، به همراه شیخ حمدانبنمحمدبنراشدآلمکتوم، ولیعهد دبی، و شیخ مکتومبنمحمدبنراشدآلمکتوم، معاون حاکم دبی، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، این بنا را به عنوان نمادی از آینده، با برگزاری مراسمی باشکوه افتتاح کردند. اشاره کرد. طبق طرح جامع حاکم دبی، جمعیت شهر دبی باید تا سال ۲۰۴۰ به بیش از ۵.۷ میلیون نفر برسد. نکته مهمی که باید بدانید، این است که مرکز اسکی معروف دبی که یک پیست اسکی سرپوشیده است، در همین مرکز خرید مال آف امارات دبی قرار گرفته است و در نتیجه اگر شما هم رویای اسکی کردن در این پیست اسکی متفاوت و خاص را در سر دارید، باید حتما به امارات مال سر بزنید. در واقع علت معروف شدن و البته محبوب شدن این مرکز خرید در دبی این بودده که همیشه در آن تخفیف ها ۳۰ تا ۹۰ درصدی وجود دارد و در نتیجه اگر شما برای جستجو در میان لباس های مختلف این مرکز خرید زمان کافی بگذارید، این شانس را به دست می آورید که با پیدا کردن لباس های ۹۰ درصد آف خورده، با کمترین هزینه ممکن خریدتان را انجام دهید.

ولاگ دبی - سپتامبر 2022 کارشناسان این شرکتها پس از بررسیهای مختلف به این نتیجه رسیدند که بهترین مکان برای ساخت زیباترین آکواریوم دنیا در همسایگی برج خلیفه و دبی مال است. رفتن به حتا بدون بازدید از مسجد جمعه این روستا که در میان باغات خرما پنهان شده است غیرممکن است. کارواش ماشین موجود است. برای تهیه بلیط هواپیما دبی بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. این آکواریوم از بزرگترین آکواریوم های موجود در امارات و خاورمیانه می باشد. این دریاچه علاوه بر جذب پرندگان مهاجر به این اکوسیستم، در این سال ها بهانه خوبی برای جذب گردشگر شده است. در این بهشت مملو از پرنده، شما میتوانید از تماشای پرندگان دلربایی همچون فلامینگوها و مرغان ماهیخوار لذت ببرید. در این مجموعه ۳۳ هزار ماهی وجود دارد. دبی مال به عنوان مراکز خرید گران قیمت دبی در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است و یکی از بهترین مرکز خرید جهان به شمار می رود.در این مجموعه حدود 1200 فروشگاه وجود دارد و می توان گفت دبی مال از گرانترین مراکز خرید در شهر دبی می باشد اما با این حال در سفر به این شهر نمی توان فرصت بازدید از این مجموعه را از دست داد.

در یک دههی گذشته، این شهر به مقصدی عالی برای جشنهای آخر سال تبدیل شده است و آتشبازیهای بزرگی در نقاط مختلف دبی از جمله برج العرب برگزار میشود. این برج دو برابر برج ایفل و سه برابر برج امپایر استیت (Empire State) است. این مسجد یکی از زیباترین جاذبه های زیارتی دبی است که معماری بسیار خوبی دارد و طبق نظر افراد معماری آن تا حد زیادی به مسجد الزهرا قاهره شبیه است؛ البته با این تفاوت که مسجد جمیرا مساحتی 8 برابر مسجد الزهرا دارد. فرقی نمی کند که برای کار یا تفریح به اینجا آمده اید، موقعیت راحت این هتل در نزدیک اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر دبی شامل بازار ادویه و طلا معروف دبی، موزه آینده، ساحل لامر، قاب دبی، برج خلیفه و دبی مال شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر می خواهید در یک هتل لوکس نزدیک به دبی مال اقامت داشته باشید هتل آرمانی گزینه خوبی است و در فاصله بسیار نزدیکی از دبی مال قرار گرفته. مرکز خرید مارینا مال دبی دارای فروشگاه های بسیار زیادی در همه ی زمینه هاست. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد. این شهر یکی از موفق ترین شهرهای جهان عرب و منطقه خاورمیانه در عرصه تجارت و بازرگانی است که هرچند در ابتدا با درآمدی که از فروش نفت نصیبش می شد، به رشد رسید اما حال پیشرفتش را مدیون رونق مناطق آزاد خود و خدماتی است که به گردشگران خارجی اعطا می کند. در مجموع خیابان فشن بیش از 150 فروشگاه برند را در خود جای داده است که انواع پوشاک، ساعت، طلا و جواهر در این فروشگاه ها عرضه می شود.

در روز های شنبه تا چهار شنبه، دهکده جهانی دبی از ساعت سه و نیم عصر تا دوازده شب باز است. پس از آن قسمتی از آب های خلیج فارس را در آنجا برداشتند و دریاچه ای بزرگ در دل کویر ساختند. توصیه می کنیم برای سفری بی دغدغه و دلنشین 3 ساعت پیش از پرواز در فرودگاه امام خمینی تهران حضور داشته باشید و پس از صدور بلیط چاپی خود از دفتر نمایندگی ایرلاین مورد نظر، برای دریافت کارت پرواز به گیت های مربوطه مراجعه کنید. شبیه ساز غوطه ور و تور قایق با کف شیشه ای دو مورد از تجربیاتی هستند که بخشی از این بلیط نیستند. صحرای دبی با اینکه منطقه ای گرم و کویری مانند است و انتظار پوشش گیاهی در آن سخت است، اما در نوع خود تنوع دیدنی و جالبی دارند، درختانی مانند کهور ایرانی، اقاقیا چتری، سنگال سنگال، نخل خرما، قنار. از سال 1979 تا 1999، مرکز بازرگانی جهانی دبی، بلندترین ساختمان در جهان بوده است. این جاذبه مکانی عالی برای بازدید برای همه دوستداران طبیعت است. شهری که به مراکز خرید به چشم جاذبه های گردشگری برای جذب توریست نگاه می کند و به همین خاطر تمام تلاشش را می کند که فرصت خرید از بهترین، مدرن ترین، متنوع ترین و پیشرفته ترین مراکز خرید را در اختیار توریست هایش قرار دهد. طبقه اول ترمینال 3 مربوط به خدمات پروازهای ورودی است که اکثرا در این بخش انجام می شوند. چرخ و فلک چشم دبی یکی از جاذبههای اصلی این شهر است که این چرخ همانند بعضی دیگر از چرخهای دیدنی جهان، به عنوان نمادی از پیشرفت و توسعه شهر شناخته میشود و در سال ۲۰۰۸ تکمیل شده و در روز ۳۱ دسامبر همان سال برای استفاده عموم مردم افتتاح شد. 4. این برج به قدری بلند است که بدون استفاده از دوربین و از فاصله 95 کیلومتری هر گوشه از دبی قابل مشاهده است.

این مجموعه در بزرگراه شیخ زاید واقع شده است و مسافران و توریستان می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند. شش سال بعد، برج خلیفه سرانجام در ژانویه 2010 افتتاح شد. این آسمان خراش که به برج خلیفه و یا برج دبی نیز معروف است، 163 طبقه قابل استفاده دارد و بلندترین سازه ساخته شده به دست انسان است که ساخت آن از 6 ژانویه 2004 تا 4 ژانویه 2010 طول کشید. آنها از این تزئینات برای ترکیب با محیط اطراف خود و دوری از شکارچیان استفاده می کنند. رستوران آرمانی یکی از معروف ترین رستوران های جهان است که با همکاری برجسته ترین و گران ترین آشپزهای سراسر دنیا بهترین طعم ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، گرم ترین ماه های صحرای دبی بین ماه های می تا سپتامبر (اردیبهشت تا اکتبر) است که دمای هوا به بیش از 40 درجه می رسد و احتمال بارش باران در مناطق اطراف کویر نزدیک به صفر است. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی دبی، 5 مایل با هتل فاصله دارد و برج خلیفه دبی فاصله ای 9 مایلی دارد. سافاری و موتورسواری، شتر سواری، اسکی روی شن، پرواز با هلیکوپتر بر فراز صحرا، رقص و غذاهای سنتی دبی از جمله گزینه های تفریحی کویر دبی است.

در عین حال، Shawerme به ارائه بهترین شاورماهای منطقه ;معروف است. عکاس ها بیشتر دوست دارند در شب به عرشه بروند، به خاطر منظره پانوراما از روشنایی شبانه شهر دبی که خیلی هم معروف است. این عصارهها دارای خواص درمانی و ضدعفونیکننده است و همچنین میتواند به عنوان عطر نیز مصرف شود. هزاران و صدها فروشگاه و مراکز خرید در این شهر وجود دارد که انتخاب یکی از مراکز خرید برای توریستان و توریست ها امری سخت و سخت می باشد اگر شما نیز قصد سفر به این شهر بی نظیر را دارید می توانید با همراه ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص مراکز خرید گران قیمت دبی به دست آورید و در این صورت خواهید توانست بهترین و لوکس ترین مرکز خرید را در اولویت خریدهای خود قرار دهید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان ما در زمینه فروش و خدمات گردشگری در ارتباط باشید. پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. سرعت آسانسور برج خلیفه 10 متر در ثانیه است که این آسانسور را در زمره سریعترین آسانسورهای جهان قرار می دهد. دیدن چنین منطقه زیبایی در کویر مانند یافتن نگین درخشان کویر دبی در دل کوه است. این پل زیبا در منطقه الخوانیج دبی قرار گرفته است. انتخاب خوبی از فعالیت های صحرایی در دبی برای تجربه به ویژه در منطقه حفاظت شده صحرای دبی عبارتند از: شتر سواری، شاهین، تیراندازی با کمان، اسب سواری، چهار چرخ محرک در تپه های شنی، سوار شدن به شن و بالن. این ترمینال 4 طبقه در سال 1998 مابین ترمینال 1 و 3 فرودگاه ساخته شد.

برای ملاقات کردن این کروکودیل ها باید به طبقه دوم بنا بروید. اگر برایتان سوال پیش آمده که مرکز خرید ابن بطوطه چه تمی دارد، باید به شما بگوییم که این مرکز خرید بر اساس سفرهایی که ابن بطوطه رفته، طراحی شده است. دریاچه القدره در دبی میزبان حدود 130 گونه پرنده از جمله ابلیس براق، سهره خزری، سندرلینگ، عقاب و شاهین از جمله گونه های دیگری است که زندگی خود به این اکوسیستم وابسته هستند. اگر در سفر به شهر دبی در پی مراکز خرید گران قیمت دبی می باشید می توانیم با معرفی مرکز خرید مرکاتو بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهیم. همچنین با مراجعه به قسمت «سفرهای من» در حساب کاربری خود در هف هشتاد می توانید برای استرداد بلیط خود به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. وقتی مسافران تورهای نیم روزه و یک روزه کویر را برای سفر کویر دبی انتخاب می کنند، شاید بهتر و راحت تر آن ها را در فرهنگ و آداب و رسوم دبی غرق کرده و خاطره ای خوش برایشان رقم بزند. گردشگران میتوانند همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب از چشم دبی استفاده کرده و تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشند. سلیقه مسافر یک تور یک روزه به منطقه فجیره دبی شما را از میان تپه های صخره ای کوه ها و دره ها می برد که در نهایت شما را به بندر خورافکن دبی می برد، جایی که می توانید از ساحل زیبای عربی لذت ببرید و در دریاهای جنوبی شنا کنید. شاید هم بد نباشد یکی از آن بلیطهای دم غروبی را تهیه کنید و از جایی میان آسمان و زمین در بلندترین برج جهان ، از افق نارنجی دبی ، لذت ببرید ! با حدود یک ساعت رانندگی از شهر دبی به دهکده تاریخی هاتا می رسیم، جایی که یک خانه قدیمی که اکنون هتل هاتا است می تواند مکان مناسبی برای گردشگران باشد.

دهکده تاریخی هاتا دبی با جذب گردشگران بین المللی میزبان رویدادهایی مانند روز ملی دبی، جشنواره خرید دبی و روز پرچم دبی است. در اوج ساخت ، 12000 کارگر در روز بر روی برج خلیفه دبی کار می کردند. کاوش در ژانویه 2004 آغاز شد. این دهکده فعالیت خود را در سال 1997 تنها با چند کیوسک در مجاورت نهر دبی فعالیت خود را آغاز کرد اما امروزه در فضایی بالغ بر ۱۶۰ هکتار قرار دارد. در واقع تمامی پارت نامبر های آیفون دو سیم کارت هستند و اگر به پشت جعبه آیفون دقت کرده باشید قطعا ۲ سری کد IMEI را مشاهده میکنید اما یکی از آن ها در اکثر پارت نامبر ها ESIM است و تنها پارت نامبرهای ZAA و CHA آیفون است که از دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی میکند. اینکه کدام مورد برای شما مناسب است، خودتان باید تصمیم بگیرید اما هنگام تصمیمگیری دچار این اشتباه نشوید که چون پارت نامبرهای آمریکا برای این کشور طراحی شدهاند، حتما نسبت به دو مورد دیگر باکیفیتتر هستند. با این حساب برای دیدن معماری و دیزاین این مرکز خرید هم که شده، باید به آن مراجعه کنید. برای مثال در روزهای غیر پیک و عادی برای بازدید از طبقه های 124 و 125 برج خلیفه که بلیط آنها در گیشه نیز فروخته نمی شود، مبلغی که پرداخت می کنید، نسبت به روزهای پیک مسافرتی و شلوغی کمتر است. دبی یکی از بهترین و لوکس ترین مناطقی می باشد که به عنوان مرکز مرکز خرید در خاورمیانه شناخته می شود.

این مرکز خدمات بسیاری را ارائه می دهد که دارای شعبه هایی از مرکز عامر، گالاداری و موسسات رانندگی امارات است. لازم به ذکر است که در این مجموعه نیز کودکان زیر 3 سال نیاز به بلیت ندارند؛ ولی افراد بزرگسال باید بلیت به مبلغ 250 درهم تهیه کنند. باید خدمتتان عرض کنیم که دبی ۹۶ مرکز خرید دارد که همه نوع محصولاتی در آنها به فروش میرسند. پارک ساحلی الممزر در لبه شمالی شهر، ساحل و فضای سبز دوبل ارائه میکند. شخصیتها در اندازههای واقعی هستند و برخی از صحنه فیلمها نیز بازسازی شدهاند و در مجموع بر جذابیتهای این پارک افزودهاند. این روستا بر روی کوه هاجر ساخته شده و در قدیم به «الحجرین» نیز معروف بوده است. این مرکز خرید از بزرگترین مراکز خرید واقع شده در دبی بوده و در خیابان شیخ زاید و همچنین در میان دو جزیره پالم جبل علی، پالم جمیرا قرار گرفته است. در سال 2015 پروژه ساخت دریاچه القدره به پایان رسید. این کویر و دریاچه القدره به عنوان یکی از جاذبه های دبی برای پیک نیک و مشاهده گونه های مختلف حیوانات منطقه کویر، شترسواری، دوچرخه سواری و مسابقات آفرود بسیار مناسب و محبوب است. در این مقاله معروف ترین جاذبه های توریستی دبی را معرفی میکنیم، با ما همراه باشید. البته لازم به ذکر است برای مسافرت به دبی باید درخواست ویزای توریستی خود را 6 الی 7 هفته زودتر از تاریخ موردنظر به یک آژانس هواپیمایی معتبر ارسال کنید و پس از دریافت ویزای توریستی برای خرید بلیط اقدام کنید. آقایان باید شلوار بپوشند. برای بازدید از هر طبقه قیمت متفاوتی وجود دارد و با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار، باید قیمت بلیط را در همان زمانی که می خواهید، استعلام بگیرید. آسمان خراشی در کلانشهر دبی توجه اکثر گردشگران را به خود جلب کرده است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.